Pogoji poslovanja
Lastnik spletne trgovine Sunshine.si je Sunshine d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik).
Podatki o podjetju
Sunshine d.o.o.
Celarčeva 8
1000 Ljubljana
Slovenija
DŠ: SI90765133
Matična številka: 8149666000
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Sunshine.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da zapustite strani spletne trgovine Sunshine.si. Podjetje Sunshine d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani Sunshine.si kadarkoli, brez predhodnega obvestila.
Načini plačila
V spletni trgovini Sunshine.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
– z gotovino ob prevzemu
– plačilo po predračunu (TRR)
– s paypal
– s kreditno kartico
– z darilnim bonom
Plačilo z gotovino ob prevzemu
Plačilo opravite ob dostavi pošiljke.
Pri izbiri korekcijskih očal z vašo dioptrijo, plačilo ob prevzemu ni možno. Potrebno je plačilo v naprej.
Plačilo preko spletne banke oz. plačilo po predračunu
Če želite naročilo poravnati preko spletne banke, znesek nakažete na naš transakcijski račun IBAN SI56 0317 1100 1484 761 (SKB d.d.).
Plačilo s PayPal-om
Ko zaključite z naročilom, boste preusmerjeni na PayPal spletno stran, kjer se nato z geslom (PayPal geslo) in elektronskim naslovom (Email address) povežete (Log In) v vaš PayPal račun.
V svojem PayPal računu preverite podatke in potrdite plačilo računa (Pay Now). Kmalu zatem dobite informacijo, če je bilo vaše plačilo realizirano. Če je bilo, je s tem postopek plačila zaključen.
Plačilo s kreditno kartico
Če ste izbrali plačilo s kreditno kartico boste po zaključku naročila in po potrditvi zagledali:
Vnos podatkov kreditne oz. debetne kartice
Plačilo z darilnim bonom
Plačilo z darilnim bonom je možno samo z bonom, kupljenim v spletni trgovini sunshine.si. Vsak bon ima edinstveno kodo in je časovno omejen – 24 mesecev. Pri izbiri plačila z bonom, mora kupec ob oddaji naročila v košarici v polje “Koda za popust”vpisati unikatno kodo iz bona. Pri plačilu z darilnim bonom je možno uporabiti tudi morebitno aktivno kodo za popust. Bon je možno unovčiti le ob enkratnem nakupu v celotnem znesku. Če vrednost nakupa presega vrednost bona, kupec doplača le razliko z enim izmed ostalih možnosti plačil – glej Način plačila. Z bonom je možno plačati katero koli blago ali storitev, ki jih ponuja spletna trgovina.
V primeru neprevzema pošiljke, plačane z bonom, se pošiljka vrne prodajalcu. Prodajalec bo preklical kupčevo naročilo in vrnil kupnino. V tem primeru se znesek bona vrne na profil stranke v obliki dobroimetja. Če je bil nakup plačan z bonom in ostalimi sredstvi (doplačilo), se lahko kupec odloči, v kakšni obliki želi, vračilo doplačila (na TRR ali dobroimetje na profil stranke).
Vrednost darilnega bona je navedena na bonu. Bon je v elektronski obliki – v formatu PDF ali v fizični obliki. Kupec prejme bon po e-pošti po prejemu plačila ali po pošti. Vsak kupon ima edinstveno kodo, je časovno omejen in ga je mogoče unovčiti samo v spletni trgovini sunshine.si. Bona ni mogoče zamenjati za denar. Neuporabljenega bona ni mogoče zamenjati za za drugi bon ali kako drugače nadomestiti. V primeru odstopa od pogodbe ali preklica naročila plačanega z bonom, se znesek, plačan z bonom, vrne v obliki dobroimetja na profil kupca, ki je unovčil bon.
Opozorilo:
Bon je potrebno plačati vnaprej.
Bona ni mogoče plačati z gotovino ob dostavi.
Izdaja računa
Kupec prejme original račun ob dostavi in plačilu naročenih artiklov. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.
Shranjevanje naročila oziroma pogodbe
Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja na sedežu družbe Sunshine d.o.o., Celarčeva 8, 1000 Ljubljana. Potrošnik po potrditvi naročila prejme potrdilo o oddanem naročilu na svoj elektronski naslov. Potrošnik lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov info@sunshine.si
Dostava
V primeru nakupa blaga nad 55,00€ (strošek poštnine se ne upošteva) stroške pošiljanja plača ponudnik Sunshine d.o.o. V primeru nakupa pod 55,00€, znašajo stroški dostave 2,99€ (dostava s Pošto Slovenije). Naročeno blago vam bo dostavila Pošta Slovenije. Vsako ne dostavljeno naročilo, ki se pošilja preko Pošte Slovenije, vas bo na vaši pošti čakalo še 8 dni, preden se bo vrnilo. Kupec se z nakupom strinja, da se v namen lažje in hitrejše dostave na etiketi paketa dopiše telefonska številka. V kolikor kupec ne želi izpisa številke naj nas o tem pred dostavo obvesti.
Dostava na Hrvaško znaša 7,99€, v vse ostale države razen Republike Slovenije pa 29,99€.
Kako izbrati želeno možnost dostave? Ob zaključku spletnega naročila lahko pri izboru načina dostave izberete vam najljubši način prevzema. Izbirate lahko med naslednjimi možnostmi:
• Dostava v PS Paketomat.
• Dostava v paketnik Direct4me.
• Dostava na dogovorjeno mesto (terasa/balkon, garaža, lopa, pred vhodom …).
• Dostava na bencinski servis (210 BS Petrol ali 48 BS MOL Slovenija).
• Dostava na drugi naslov – kateri koli naslov v RS.
• Dostava na izbrani datum (na voljo trije različni datumi).
• Prevzem na pošti.
PS Paketomat Pri spletnem nakupu izberite za dostavo PS Paketomat, ki vam je na voljo 24/7 ter tako enostavno in hitro opravite prevzem pošiljke 24/7. PS Paketomati so na voljo po vsej Sloveniji na številnih lokacijah. Paket lahko po prejemu obvestila o dostavi v PS Paketomatu prevzamete v 72 urah. Če paketa ne boste utegnili prevzeti, vas bo ta počakal na najbližji pošti še pet dni. Seznam PS Paketomatov za prevzem paketov Ob spletnem nakupu za mesto dostave izberite PS Paketomat v vaši bližini oziroma zapišite naslov za dostavo v paketomat na naslednji način: Janez Vzorec (041 123 123) PS Paketomat Partizanska 54 (lokacija paketomata) 2702 Maribor
Paketnik Direct4me Pri spletnem nakupu ob vnosu želenega naslova dostave izberite enega od paketnikov. Več kot 400 paketnikov Direct4me je nameščenih ob poštnih poslovalnicah, še več kot 200 paketnikov pa je na voljo na dodatnih lokacijah po državi. Paket lahko po prejemu obvestila o dostavi v paketnik Direct4me prevzamete v 72 urah. Če paketa ne boste utegnili prevzeti, vas bo počakal na najbližji pošti še pet dni. Seznam Paketnikov za prevzem paketa Naslov za dostavo v paketnik zapišite na naslednji način: Janez Vzorec (041 123 123) Direct4me paketnik Istrska ulica 49 (lokacija paketnika) 2000 Maribor Naložite si aplikacijo Direct4.me za prevzem pošiljke (APP Store, Google Play).
Bencinski servis Petrol Na Petrolovih prodajnih mestih omogočamo prevzem in oddajo paketov ter oddajo priporočenih in navadnih pisem. Pri spletnem nakupu ob vnosu želenega naslova dostave izberite enega od številnih BS Petrol. Petrol zaračunava nadomestilo za izročitev paketov in dodatno nadomestilo za odkupno poslovanje na prodajnih mestih BS Petrol v skladu s svojim cenikom. Nadomestilo za izročitev paketov (0,45 EUR) in nadomestilo za odkupno poslovanje (1,05 EUR) vam bodo ob prevzemu paketa zaračunali na izbranem BS Petrol. Paket vas bo čakal na Petrolu 8 dni. Seznam Petrolovih bencinskih servisov za prevzem paketov Naslov za dostavo na Petrolov bencinski servis zapišite na naslednji način: Janez Vzorec Bencinski servis Petrol Tržaška cesta 36 (lokacija BS) 2000 Maribor Brezplačno vračilo določenim spletnim trgovcem Če s spletnim nakupom niste zadovoljni, vam omogočamo enostavno in brezplačno vračilo paketa pošiljatelju kar na izbranem bencinskem servisu Petrola. Na paket nalepite izpolnjeno paketno spremnico za vračilo, ki ste jo prejeli od spletnega trgovca, lahko pa paketno spremnico izpolnite na spletu (nato jo natisnete in nalepite na paket) ali na bencinskem servisu. Za pohitritev oddaje paketa izpolnite še Potrdilo o oddaji pošiljke in ga priložite ob vračilu.
Bencinski servis MOL Na MOL Slovenija prodajnih mestih omogočamo prevzem in oddajo paketov. Pri spletnem nakupu ob vnosu želenega naslova dostave izberite enega od BS MOL Slovenija. Paket vas bo čakal na bencinskem servisu MOL 8 dni. Seznam bencinskih servisov MOL za prevzem paketa Naslov za dostavo na bencinski servis MOL zapišite na naslednji način: Janez Vzorec Bencinski servis Mol Ptujska cesta 56 (lokacija BS) 2000 Maribor
Moja dostava – moja izbira Z zagotovitvijo mobilne telefonske številke v procesu nakupa vam Pošta Slovenije pošlje obvestilo s povezavo do spletne aplikacije Moja dostava – moja izbira. S storitvijo Pošte Slovenija Moja dostava – moja izbira lahko v zadnjem trenutku spremenite lokacijo in datum dostave paketa, ko je ta že na poti k vam. S SMS ali Viber sporočilom boste prejeli povezavo do spletne aplikacije, kjer boste lahko izbirali med 2/3 različnimi možnostmi dostave. Izberete lahko dostavo na dogovorjeno mesto (terasa/balkon, garaža, lopa, pod nadstreškom, pred vhodom … ), drug naslov, PS Paketomat, paketnik Direct4me, bencinski servis Petrol ali MOL ter celo izberete želen datum dostave.
Dodatne informacije
Za dodatne informacije o statusu vašega naročila lahko sledite pošiljki na Sledenje pošiljk. Za pomoč
uporabnikom glede dostave vam je na voljo kontaktni center Pošte Slovenije na e-naslovu: info@posta.si
ali telefonski številki 080 14 00.
Delovni čas:
Pon.–pet: od 7.00 do 19.00
Sobota: od 8.00 do 13.00
Nedelja in prazniki: zaprto
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V primeru odstopa od pogodbe mora potrošnik, najkasneje v 14-ih dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago na naslov: Sunshine d.o.o., Celarčeva 8, 1000 Ljubljana, Slovenija. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Kupnino vrnemo nemudoma oziroma najpozneje v 14-ih dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. Sunshinie d.o.o. lahko zadrži vračilo prejetih plačil vse do prevzema vrnjenega blaga ali vse dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Kupec (potrošnik) v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. V kolikor je kupec poleg naročila prejel darilo, mora pri odstopu od pogodbe vrniti tudi tega pod enakimi pogoji kot preostalo blago.
Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je ta uporabil, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Vračilo očal
Pri vračilu očal (tj. korekcijskih očal) z vgrajenimi korekcijskimi stekli (očalnimi lečami), se šteje, da je izdelek blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika (43.č člen ZVPot) in je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam. Zaradi svoje narave blago ni primerno za vračilo in zaradi tega potrošnik nima pravice do odstopa od nakupa (vračila kupljenih izdelkov), razen če ni drugače opredeljeno. Stranke opozarjamo, da si izberejo okvir primerne velikosti in oblike glede na njihov obraz, saj obstaja verjetnost, da izbrani okvir ne bo optimalen in bo posledično neuporaben. Priporočamo, da se pred potrditvijo naročila o izbiri okvirja primernega za vaš obraz posvetujete z optikom. Virtualno ogledalo služi le kot pomoč pri izbiri očal in ne more biti pravo merilo, saj se lahko velikost očal in obraza razlikuje od posameznika.
Za korekcijska očala, za katera ste že oddali naročilo in so stekla že v postopku izdelave, a še niso bila odposlana, vračilo denarja za stekla ni možno. Vračilo denarja za stekla prav tako ni možno v primeru, da kupec naroči korekcijska očala brez dioptrije, a z vgrajenim blue blocker filtrom v samih očalnih lečah, saj takšno naročilo spada v kategorijo naročil, ki so bila izdelana po natančnih navodilih potrošnika in je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
Pogoj za pridobljen kredit oz. popust je določen znesek. V kolikor vračilo artikla zniža vrednost nakupa v tej meri, da kredit oz. popust ni več upravičen, se le ta odšteje pri vračilu artikla. Primer: Vrednost nakupa je bila 60€, akcija pri nakupu je bila SUNSHINE5 kar je zneslo pri plačilu 55€. V primeru da vrnete izdelke v vrednosti 20€, se kredit/popust ne upošteva več in se od tega zneska (vračila) odšteje, kajti do kredita/popusta niste več upravičeni.
Blago, kupljeno pri ponudniku, uporabnik uporablja na lastno odgovornost, pri čemer mora dosledno upoštevati navodila proizvajalca za pravilno uporabo, navodila strokovnjaka, ki je kontaktne leče uporabniku predpisal ter hoditi na redne okulistične preglede. Ponudnik ne odgovarja za morebitne zdravstvene težave povezane z uporabo blaga, kupljenega pri ponudniku. Vračilo izdelkov, kupljenih v optiki Sunshine.si, ni možno.
V primeru odstopa od kupoprodajne pogodbe – naročila, plačanega z bonom, se znesek, plačan z bonom, vrne v obliki dobroimetja na uporabniški profil kupca, ki je izkoristil bon. Če je bil nakup plačan z bonom in ostalimi sredstvi (doplačilo), se lahko kupec odloči, v kakšni obliki želi, da se doplačilo vrne (na TRR kupca ali v obliki dobroimetja na profil kupca).
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali garancijskem listu. Garancija se lahko uveljavlja ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Ponudnik je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 30 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije. Kupec se lahko obrne za informacijo o garanciji preko telefonske številke 041 933 626 ali preko elektronske pošte na info@sunshine.si
Stvarna napaka
Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake
Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot) določa, da mora prodajalec (Sunshine d.o.o.) potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo. Prodajalec odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna (37. Člen ZvPot):
1.če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2.če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3.če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4.če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
• odpravi napako na blagu ali
• vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
• blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom (če je to mogoče) ali
• vrne plačani znesek. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot).
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v dveh mesecih od odkritja stvarne napake, a najkasneje v roku dveh let odkar je bil izdelek izročen in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa Sunshine d.o.o. ne odgovarja več. Če napaka ni sporna mora Sunshine d.o.o. čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora Sunshine d.o.o. v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.
Reklamacija korekcijskih očal
Reklamacijo korekcijskih očal iz naslova stvarne napake lahko prijavite na info@sunshine.si V e-mail priložite še fotografijo svojega izvida in opišite vaš problem. Ko boste očala pošiljali v reklamacijo, v paket priložite vse, kar ste dobili ob naročilu (etui, krpica, demo leče za očala, embalažo,…). Na e-mail nam pošljite tudi svoje fotografije z očali (fotografija iz sprednje strani in iz strani). Na očalnih lečah s flomastrom označite kje se nahajajo vaše zenice, a le v primeru, da gre za progresivna očala (uporabite flomaster, ki je primeren za pisanje po očalnih lečah/steklu, da ne pride do poškodb očalnih leč). Če imate navadna korekcijska očala so slike dovolj. Dejanski odtenek barve očal lahko odstopa od barve oz. odtenka na prikazanih slikah, ki se nahajajo na spletni strani. Odstopanje se pojavi zaradi svetlobe. V takih primerih odgovornosti ne prevzemamo (reklamacija ni upravičena). V kolikor imate kakršenkoli dvom o barvi oz. odtenku očal, se obrnite na oddelek za podporo strankam, kjer bomo za vas preverili barvo in vam, v kolikor boste to želeli, tudi poslali fotografijo očal.
Reklamacija sončnih očal
Reklamacijo sončnih očal iz naslova stvarne napake lahko prijavite na info@sunshine.si V e-mail priložite še fotografijo očal in opišite težavo. Ko boste očala pošiljali v reklamacijo, v paket priložite vse, kar ste dobili ob naročilu (etui, krpico, embalažo,…). Dejanski odtenek barve očal lahko odstopa od barve oz. odtenka na prikazanih slikah, ki se nahajajo na spletni strani. Odstopanje se pojavi zaradi svetlobe. V takih primerih odgovornosti ne prevzemamo (reklamacija ni upravičena). V kolikor imate kakršenkoli dvom o barvi oz. odtenku očal, se obrnite na oddelek za podporo strankam, kjer bomo za vas preverili barvo in vam, v kolikor boste to želeli, tudi poslali fotografijo očal.
V kolikor je reklamacija odobrena, povrnemo tudi strošek poštnine do 3,99 €, kolikor znaša najvišja poštnina na sunshine.si.
Vrnjeno blago pošljite s Pošto Slovenije na naslov: Sunshine d.o.o., Celarčeva 8, 1000 Ljubljana.
Dodatni pogoji in navodila glede reklamacije sončnih in korekcijskih očal
Očala za modro svetlobo
Blueblocker leče vsebujejo posebno prevleko oz. filter za zaščito pred učinki prekomernega modrega sevanja. Nekateri uporabniki lahko občutijo blag modrikast odsev, ki je pri izbiri filtra za zaščito pred modro svetlobo običajen pojav. Strankam svetujemo, da se pred izbiro očal za modro svetlobo posvetujejo s svojim okulistom.
Cene
Vse cene v spletni trgovini Sunshine.si so navedene v EUR (€) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Kljub zagotavljanju ažurnosti in točnosti podatkov, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. Ker kupcu želimo zagotoviti kar se da najugodnejšo ceno je lahko cenik, objavljen na spletni strani drugačen od trenutnega in se lahko spreminja tudi večkrat dnevno. Sunshine.si si pridržuje pravico do preklica naročila, če pride do očitne ali stvarne napake, na primer glede cen, navedenih na spletnem mestu.
Opomba: Očalne leče niso na voljo kot samostojni artikel. Očalne leče lahko izberete le v kombinaciji s korekcijskim okvirjem ali s storitvijo zamenjave očalnih leč. Cenik očalnih leč je objavljen pod posameznim korekcijskim okvirjem. V primeru, da s košarice odstranite korekcijski okvir in opravite plačilo samo za očalne leče, vam bomo vrnili denar v skladu s pogoji poslovanja.
Vrhunska cena
Oznaka vrhunska cena pomeni ugodno ceno izdelka na ozemlju Republike Slovenije. V kolikor boste na slovenskem tržišču za enak proizvod pri konkurentih našli nižjo ceno, od naše odlične cene nas kontaktirajte in bomo odstranili ikono vrhunska cena ali znižali ceno proizvoda, v kolikor bo to mogoče.
Prečrtana cena
Prečrtana cena pri nekaterih izdelkih ni akcijska cena. Prečrtana cena predstavlja priporočeno maloprodajno ceno, ki jo predlaga proizvajalec, spodnja cena pa je naša redna cena, kar pomeni, da je pri teh izdelkih naša cena nižja, kot pa priporočena maloprodajna cena.
Prioritetno naročilo
Prioritetna naročila obravnavamo tako, da bodo naročila z oznako »prioritetno«, v primeru, da imamo na dan, ko ste oddali naročilo, veliko število naročil in ne bomo sposobni odposlati vseh paketov v enem dnevu, obravnavana prednostno, kar pomeni, da bodo šla prioritetna naročila na vrh seznama. S tem vam bomo zagotovili, da bo vaš paket odposlan pred ostalimi in bo pri vas v najkrajšem možnem času. Prioritetno naročilo velja oz. je možno le za izdelke, ki so na zalogi in da smo prejeli vaše plačilo (v primeru, da izberete plačilo v naprej). V kolikor izdelka ni na zalogi, vi pa ste izbrali prioritetno naročilo, bo vaše naročilo pripravljeno, ko bodo izdelki na zalogi (prioritetno), oz. takoj, ko prejmemo plačilo.
Pakete pakiramo do 13:00 vsak delovni dan od ponedeljka do petka. Prevzem paketov s strani DPD in Pošte Slovenije je ob 17:00. Doplačilo pri izbiri prioritetnega naročila znaša 2,99€ in je na voljo pri nakupu dodatkov za leče, sončnih očal ter korekcijskih okvirjev. Pri nakupu korekcijskih okvirjev z vgrajeno dioptrijo izbira prioritetnega naročila ni možna.
Ko paket odpošljemo ne odgovarjamo več za čas dostave, saj je končni čas dostave nato odvisen od dostavljavca paketa. Dostava v večini primerov traja 1-2 delovnih dni. Tudi v primeru, če izberete osebni prevzem na prevzemnih mestih.
Zavarovanje paketa
Zavarovanje paketa vam omogoča, da zavarujete svoj paket. Na ta način boste v primeru, da pride do poškodbe paketa pri transportu, zavarovani, kar pomeni, da bomo poškodovan paket sprejeli nazaj in vam na naslov, ki ste ga izbrali za dostavo, poslali nov paket (stroške dostave za ta paket prevzamemo mi). Pomembno: poškodovane pakete morate zavrniti. V primeru, da poškodovan paket vseeno sprejmete so pogoji za vračilo paketa drugačni. V tem primeru pošljete e-mail na info@sunshine.si vam pošljemo nadaljnja navodila. Doplačilo pri izbiri zavarovanja paketa znaša 1,99€ za vse izdelke.
Zaviti kot darilo
V kolikor želite, da vam izdelek zavijemo v darilo embalažo, izberite »Zavite kot darilo«. Strošek znaša 4,99€.
Varovanje osebnih podatkov
Sunshine d.o.o. spoštuje vašo pravico do zasebnosti in stremi h najvišji stopnji varstva vaših osebnih podatkov. Zato smo pri nudenju naših storitev preko te spletne strani zavezani k delovanju v skladu z zakoni in predpisi, ki opredeljujejo varovanje osebnih podatkov, zlasti v skladu z vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskih komunikacijah ter Splošno uredbo EU o varstvu podatkov.
Podjetje se zavezuje, da bodo zbrani osebni podatki, ki jih boste posredovali preko spletne strani, uporabljeni v skladu s to Izjavo o varstvu osebnih podatkov, da vaših osebnih podatkov ne bo prodajalo, posojalo ali kakorkoli drugače posredovalo tretjim osebam, razen v zakonsko določenih primerih.
Vse o varstvu osebnih podatkov najdete pod zavihkom Politika zasebnosti.
Omejitev odgovornosti
Za zagotavljanje kakovosti storitev se ponudnik trudi zagotavljati pravilnost in ažurnost podatkov na spletni strani sunshine.si. Vseeno obstaja možnost napak pri vnosu podatkov, spremembi lastnosti artikla ali pri roku dostave. V tem primeru imajo uporabniki možnost, da odstopijo od pogodbe (naročila) ali izberejo zamenjavo artikla.
Uporabniki imajo možnost na spletni strani Sunshine.si objaviti komentar, ki pa ne sme biti nestrpen, žaljiv in zavajajoč. Ponudnik se v tem primeru omejuje od vseh odgovornosti in ima pravico neprimerne komentarje izbrisati.
Z nakupom potrjujete, da boste sledili napotkom in navodilom vašega očesnega zdravnika ali optika pri uporabi kontaktnih leč. Z nakupom tudi potrjujete, da oseba, ki bo nosila kontaktne leče redno opravlja preglede pri okulistu ter ji ni prepovedana nošnja kontaktnih leč. Osebe, ki bodo prvič nosile kontaktne leče morajo pred nakupom opraviti pregled pri očesnem zdravniku. Za zagotavljanje kakovosti storitev in varnosti z nakupom zagotavljate in jamčite ponudniku pravilnost vaših podatkov. Kupcu svetujemo, da uporablja proizvod v skladu z navodili in priporočili proizvajalca. Kupec se z nakupom strinja, da uporablja proizvod na lastno odgovornost in, da je seznanjen s pravilnim rokovanjem s kontaktnimi lečami.
Vsebina objavljena na spletni strani je zagotovljena s strani ponudnika, kot informativna storitev. Spletna stran ne vsebuje informacij o vseh očesnih boleznih, kot tudi ne vsebuje vseh zdravstvenih informacij, ki so relevantne očesnim potrebam. Informacije dostopne na spletni strani so le splošne informacije in so namenjene k spodbujanju komunikacije med vami in vašim očesnim zdravnikom. Spletna stran ne nudi medicinske diagnostike za nobenega posameznika in ne sme biti uporabljena kot nadomestek profesionalnim medicinskim nasvetom, diagnostiki in zdravljenju. Vsa specifična zdravstvena vprašanja, ki jih imate glede vašega zdravstvenega stanja, zdravljenja in diagnostike morate postaviti vašemu očesnemu zdravniku. Nikoli ne smete neupoštevati mnenja vašega zdravnika ali zavlačevati pri iskanju strokovnih informacij o vašem zdravju zaradi informacij dostopnih na ponudnikovi spletni strani. Razen izrecno in nedvoumno podanih informacij.
Pritožbe in spori
Sunshine d.o.o. (Sunshine.si) se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru kakršnihkoli težav se kupec lahko obrne na ponudnika storitve (Sunshine d.o.o.) preko telefonske številke 041 933 626 ali preko elektronske pošte na info@sunshine.si Pritožba se odda preko elektronske pošte na info@sunshine.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupne narave. Sunshine d.o.o. se zaveda, da je reševanje potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Sunshine d.o.o. si prizadeva za reševanje sporov izvensodno oziroma da se spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče v Ljubljani.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Sunshine d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Sunshine.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Postopek nakupa
Po pregledu ponudbe na spletni strani www.sunshine.si uporabnik najde izdelek, ki ga želi kupiti. Z direktnim klikom na izdelek pride na podrobnejši opis izdelka in lahko klikne na gumb »Dodaj v košarico«. Sistem ga obvesti, da je izdelek dodan v košarico in v primeru, da želi nadaljevati nakupovanje, klikne levo povezavo Nadaljuj z nakupovanjem ” in se vrne nazaj v spletno trgovino. Če želi zaključiti nakup, klikne desno povezavo ”Pojdi v košarico in sistem ga pripelje v nakupovalno košarico.
Na spletni strani www.sunshine.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo vsi izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na povezavo v obliki križca nad ceno in izdelek bo odstranjen. Če želi uporabnik nazaj na spletno stran www.sunshine.si mora klikniti na povezavo Nadaljuj z nakupom. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.
V primeru, da se uporabnik odloči kupiti vse izdelke, ki so v košarici mora klikniti povezavo desno spodaj Nadaljuj z naročilom. Na naslednjem zavihku »Dostava/Plačilo« mora uporabnik Izbrati način dostave. Sistem ga pelje na zavihek »Podatki za dostavo«, kjer je potrebno izpolniti vsa polja (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.
Cena izdelka, strošek poštnine, DDV in skupni znesek za plačilo so razvidni (na desni strani) v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo. Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in celotno vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb »Potrdi naročilo«. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst »Hvala za vaše naročilo«, številka naročila ter končni znesek. Uporabnik nato prejme še elektronsko sporočilo, ki potrjuje uspešnost naročila.
Virtualno ogledalo
Spletna stran www.sunshine.si z virtualnim ogledalom (virtual mirror) omogoča 3D pomerjanje očal preko kamere računalnika, pametnega telefona ali tablice. Uporaba virtualnega ogledala je prostovoljna in služi kot zagotavljanje boljše storitve. Video material se ne shranjuje na serverjih, shranijo se samo piškoti očal, ki so izbrane za pomerjanje. Virtualno ogledalo služi le kot pomoč pri izbiri očal in ne more biti pravo merilo, saj se lahko velikost očal in obraza razlikuje od posameznika. Sunshine d.o.o. zavrača kakršnokoli odgovornost pri napačni izbiri očal na podlagi izbire preko virtualnega ogledala.
Aplikacija za merjenje zenične razdalje (PD)
Aplikacija za merjenje zenične razdalje (PD) služi kot pomoč pri določitvi zenične razdalje.
Rezultati meritve so informativni, zato zavračamo kakršnokoli odgovornost pri napačni izmeri zenične razdalje oziroma morebitni razliki med zenično razdaljo, ki jo zmeri aplikacija in optik.
Za najbolj natančne meritve svetujemo uporabo kamere s HD resolucijo in natančno sledenje navodil. Slikovni material in rezultati meritev se ne shranjujejo in se po zapustitvi aplikacije avtomatično zbrišejo.
Koda za popust
Pri nakupih v spletni trgovini www.sunshine.si prinašajo kode za popust različne ugodnosti in popuste. Kode so časovno omejene in jih ni možno združevati z drugimi kodami, razen kjer je to izrecno navedeno. Kode so aktivne različno dolgo in se morajo izkoristiti v določenem časovnem roku, sicer so neveljavne. Določanje kod za popuste, njihove veljavnosti in aktivacije so prilagojeni poslovni politiki podjetja. Kode za popuste lahko najdete na spletni strani, Facebook strani, elektronskih sporočilih, letakih in drugih medijih oziroma oglaševalskih mestih. Za vsako kodo veljajo posebni pogoji, ki so zapisani na vidnem mestu v spletni trgovini ali drugih medijih oziroma oglaševalskih mestih. Kode oziroma popusti ne veljajo na že znižano in se med seboj izključujejo in se ne seštevajo. Ko v košarici vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno poravnati. Unovčenje popusta na sončna ali korekcijska očala velja za nakup največ petih različnih modelov za eno fizično osebo.
Opomba: Nobena akcija se ne nanaša na zamenjavo očalnih leč, oz. na naročila oddana po obrazcu za zamenjavo/vgradnjo očalnih leč.
Outlet ponudba
Velja do razprodaje zalog. Pridružujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne najave. Vse navedene cene so v evrih.
SMS OBVEŠČANJE
CARTFOX
Upravljavec za pošiljanje elektronskih sporočil posameznikom (SMS, sporočila v aplikacijah za hipno sporočanje, e-poštna sporočila) uporablja storitev Cartfox. Politika zasebnosti Cartfox in podatki o ponudniku Cartfox so dostopni tukaj. Upravljavec osebne podatke upravlja skupaj s ponudnikom Cartfox.
Osebni podatki posameznikov, ki se obdelujejo v okviru storitve Cartfox, so:
Osebni podatki (e-poštni naslov, telefonska številka) se skupnemu upravljavcu, ponudniku storitve Cartfox, posredujejo samodejno, ko jih posameznik vpiše na spletnem mestu ali v aplikaciji upravljavca.
Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov pri uporabi storitve Cartfox je:
Vsako prejeto sporočilo vsebuje navodila za enostavno odjavo od prejemanja. Z odjavo se prejemnik odjavi le od prejemanja sporočil v storitvi Cartfox. Če želite popolno odjavo od vseh sporočil, ki jih pošilja upravljavec, nam lahko pišete na sales@dfvu.org.
Namen obdelave osebnih podatkov v okviru storitve Cartfox je spodbujanje prejemnikov k nakupu artiklov ali storitev na spletnem mestu ali v aplikaciji upravljavca oziroma preverjanje njihove volje za sklenitev pogodbe (npr. pri obveščanju o zapuščeni nakupovalni košarici).
Osebni podatki v okviru storitve Cartfox se ne posredujejo tretjim osebam (razen skupnemu upravljavcu, ponudniku storitve Cartfox) in tudi upravljavec do njih nima dostopa. Upravljavec lahko v okviru Cartfox dostopa le do poročil, ki vsebujejo agregirane in s tem anonimizirane podatke (npr. število poslanih sporočil, število nakup preko poslanih sporočil ipd.).
Osebni podatki, ki se obdelujejo v okviru storitve Cartfox, se ne iznašajo v tretje države ali mednarodne organizacije, torej se ne iznašajo ali posredujejo izven ozemlja držav članic EU.
Informacije o obdobju hrambe osebnih podatkov, ki se obdelujejo v okviru Cartfox, o varstvu teh osebnih podatkov in o pravicah, ki jih imajo posamezniki v zvezi s temi osebnimi podatki so dostopni v Politiki zasebnosti in ravnanja z osebnimi podatki CARTFOX. Za več informacij se lahko obrnete na sales@dfvu.org ali na pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov JK Group d.o.o., Stegne 27, 1000 Ljubljana, dpo@jkgroup.si, + 386 (0)590 91 794.
NAGRADNE IGRE
PRAVILA NAGRADNE IGRE
SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
(1) Organizator nagradne igre je Sunshine d.o.o., Celarčeva 8, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju organizator).
(2) Kadar kot so-organizator nagradne igre sodeluje tudi poslovni partner organizatorja, ta zagotovi nagrade in izvede nagradno žrebanje, organizator pa izvede nagradno igro na svojih Spletnih straneh in/ali Facebook Profilih, kakor določeno v besedilu razpisa posamezne nagradne igre.
(3) V primeru, da nagrade zagotovi poslovni partner organizatorja, ki ne želi sodelovati v vlogi in obveznostih so-organizatorja (v nadaljevanju pokrovitelj), vse aktivnosti tega prevzame organizator.
POGOJI SODELOVANJA
2. člen
(1) V nagradni igri lahko sodelujejo polnoletne osebe s stalnim ali začasnim bivališčem v Republiki Sloveniji. Mladoletne osebe (mlajše od 18 let) morajo imeti za sodelovanje v nagradni igri predhodno pisno soglasje staršev ali zakonitih zastopnikov.
(2) Nagradna igra poteka prek spletnega družabnega omrežja Facebook, lahko v nagradni igri sodelujejo vse osebe, ki so v okviru spletnega družabnega omrežja Facebook pridružene posameznemu Profilu, na katerem poteka nagradna igra oziroma vse osebe, ki so na tem Profilu kliknile gumb »Všeč mi je.« oziroma »Like.«, razen če besedilo razpisane nagradne igre ne predvideva drugače.
(3) Sodelovanje v nagradni igri ni pogojeno z nakupom in ga Sunshine d.o.o.. ne zaračunava.
(4) Udeleženci nagradne igre sami krijejo vse stroške sodelovanja v nagradni igri.
Med stroške sodelovanja se med drugim uvrščajo:
strošek dostopa do interneta;
strošek prenosa podatkov z interneta.
(5) V nagradni igri ne smejo sodelovati zaposleni in zunanji pogodbeni sodelavci Sunshine d.o.o. ali njihovi ožji družinski člani.
(6) Vsak posameznik lahko k posamezni nagradni igri pristopi le enkrat.
POTEK NAGRADNE IGRE
3. člen
Podrobna predstavitev in potek nagradne igre je na voljo na Spletni strani in/ali Facebook Profilu.
PRAVILA NAGRADNE IGRE
4. člen
(1) Datum začetka in zaključka nagradne igre je objavljen na Spletni strani in/ali Facebook Profilu, kjer nagradna igra tudi poteka.
(2) S sodelovanjem v nagradni igri se šteje, da udeleženec sprejema te splošne pogoje sodelovanja v nagradni igri in pogoje, ki so objavljeni na Spletni strani in/ali Facebook Profilu.
(3) V primeru navedbe nepopolnih, nepravilnih ali neresničnih podatkov (elektronskega naslova oziroma podatkov iz 3. odstavka 8. člena Splošnih pogojev nagradnih iger) si organizator pridržuje pravico, da udeležencu sodelovanje v nagradni igri zavrne ali ga iz nagradne igre izključi.
Udeleženec izgubi pravico do nagrade, če organizator ugotovi, da:
udeleženec ni izpolnjeval pogojev sodelovanja;
je udeleženec kršil pravila in pogoje sodelovanja v nagradni igri;
udeleženec ne želi izpolniti obveznosti v skladu s temi pogoji ali posebnimi pogoji objavljenimi na Spletni strani in/ali Facebook Profilu ali jih ni izpolnil pravočasno;
v primeru prijav: če je prijava na kakršenkoli način neustrezna.
V primeru, ko udeleženec izgubi pravico do nagrade, organizator presodi, ali bo nagrado podelil komu drugemu ali ne.
(4) V kolikor pogoji nagradne igre pogojujejo sodelovanje v nagradni igri, s tem da udeleženec predloži skice, risbe, fotografije, video posnetke ali drugo avtorsko gradivo, udeleženec s posredovanjem gradiva organizatorju jamči, da razpolaga z vsemi materialnimi avtorskimi upravičenji na tem gradivu in jih v celoti enkrat za vselej za vse primere prenaša na organizatorja nagradne igre.
(5) S posredovanjem gradiva iz prejšnjega odstavka tega člena udeleženec podaja nepreklicno soglasje za objavo, razstavo, tiskanje, distribucijo ipd., v delu ali celoti, brez omejitev glede transformacij ali obdelave gradiva, v vseh medijih (tiskanih medijih, na spletnih straneh, facebook profilih, oglaševalskih edicijah ali drugih medijih) organizatorja oz. soorganizatorja nagradne igre brez pravice do nadomestila oz. plačila. Hkrati se odpoveduje pravici pregledovati, odobriti, nasprotovati kakršnemu koli načinu uporabe gradiva, uredniški izbiri ali izgledu materiala.
(6) V primeru, da je udeleženec izžreban oziroma izbran za nagrajenca, ta s prevzemom nagrade podaja nepreklicno soglasje k sodelovanju z organizatorjem oz. soorganizatorjem v smislu fotografiranja nagrajenca za potrebe oglaševanja oz. objav tako pridobljenega gradiva v vseh medijih (tiskanih medijih, na spletnih straneh, facebook profilih, oglaševalskih edicijah ali drugih medijih) organizatorja oz. soorganizatorja nagradne igre brez pravice do nadomestila oz. plačila. Hkrati se odpoveduje pravici pregledovati, odobriti, nasprotovati kakršnemu koli načinu uporabe gradiva, uredniški izbiri ali izgledu materiala.
NAGRADE
5. člen
(1) Vrsta in opis nagrad sta predstavljena v besedilu razpisa nagradne igre na Spletni strani in/ali Facebook Profilu, kjer nagradna igra tudi poteka.
(2) Nagrade niso zamenljive za drugo vrsto nagrade, izplačljive v gotovini ali prenosljive na tretje osebe.
ŽREBANJE NAGRAD
6. člen
(1) Žrebanje nagrad bo potekalo na dan določen v opisu nagradne igre na Spletni strani in/ali Facebook Profilu, najkasneje pa v 14-ih dneh po zaključku nagradne igre na sedežu organizatorja (Sunshine d.o.o., Celarčeva 8, 1000 Ljubljana) ali so-organizatorja.
OBVEŠČANJE NAGRAJENCEV
7. člen
(1) Nagrajenec bo obvestilo o nagradi prejel prek zasebnega sporočila na svojem Facebook Profilu ali na svoj elektronski naslov, ki ga je posredoval ob začetku nagradne igre na Spletni strani.
(2) S sodelovanjem v posamezni nagradni igri udeleženec soglaša, da ga v primeru izžrebanja organizator kot nagrajenca objavi na zidu Facebook Profila in ob tem tudi označi (»tag«). V primeru, ko nagradna igra poteka le na Spletni strani, udeleženec soglaša, da ga v primeru izžrebanja organizator kot nagrajenca objavi na tisti Spletni strani, kjer nagradna igra tudi poteka.
(3) Seznam nagrajencev bo objavljen na Spletni strani in/ali Facebook Profilu najkasneje v treh dneh po žrebanju nagrad. V primeru, da žrebanje izvede so-organizator, bo seznam objavljen najkasneje v desetih dneh od dneva žrebanja.
(4) Rezultati nagradne igre so dokončni. Pritožba nanje ni mogoča.
PREVZEM NAGRAD
8. člen
(1) Udeleženec je kot nagrajenec upravičen do prevzema nagrade, če ga o nagradi v dogovorjenem roku obvesti organizator oziroma administrator Spletne strani in/ali Facebook Profila.
(2) Nagrade so obdavčene po Zakonu o dohodnini. Nagrajenec je zavezanec za plačilo dohodnine v skladu z Zakonom o dohodnini (drugi prejemki, med katere spadajo tudi nagrade). Akontacijo dohodnine obračuna in odvede organizator nagradne igre oz. soorganizator ali sponzor, ki zagotovi nagrado.
(3) Za prevzem nagrade mora nagrajenec ob pisnem pozivu organizatorja predložiti naslednje osebne podatke: ime in priimek, točen naslov stalnega bivališča, kraj bivanja, davčno številko in davčni urad. Za potrebe obveščanja o prevzemu nagrade nagrajenec sporoči tudi kontaktno telefonsko številko.
Če nagrajenec v sedmih dneh po datumu poslanega poziva ne predloži potrebnih podatkov, izgubi pravico do nagrade brez pravice do kakršnegakoli nadomestila.
Kadar je predmet nagrade občutljiv predmet (na primer občutljiv mehanizem, steklena embalaža, embalaža, ki vsebuje tekočino in podobno) ali predmet, ki zaradi svoje teže in/ali velikosti ni primeren za varno pošiljanje po pošti, nagrajenci nagrado prevzamejo osebno na sedežu organizatorja. Po dogovoru z nagrajencem je mogoče po pošti poslati tudi občutljive predmete, vendar organizator ne prevzema nobene odgovornosti za morebitne poškodbe, nastale med pošiljanjem paketa. V primeru izgubljenega ali poškodovanega paketa in/ali poškodovane vsebine paketa, nagrajenec ni upravičen do kakršnegakoli nadomestila, finančnega ali materialnega.
Zadnja sprememba splošnih pogojev poslovanja: 31.3.2023
Več kot 50.000 zadovoljnih strank
Brezplačna dostava na 55€
Express dostava do tvojih vrat
Enostavno vračilo